Wednesday, December 02, 2009

addicted to pom pom


Assalmualaikum...

sekian lama aku menigggalkan blog ni dan kini aku kembali semula dgn semangat yang baru seperti katak baru keluar dari tempurungnya.

okay kali ni aku tengah buat project. project yang di gelar sebagai 'project money' .
product aku ialah pom2 ha dekat atas tulah pom2. aku jual pom2 aku ni ikut saiz. kalo paling kecik pon rm 1 saiz macam kat atas tu.
sumenya rm1 ke atas macam2 pattern ada. Insyallah kalo camera aku dah okay aku edit dlm blog ni okey..
dan aku skang tgh cari kain felt.
ni ha.. sbb ada project baru bersama barnie
dan skang tgh dok wat pom2
sowy aku xde gambo handmade pom2 aku camera aku rosak la beb
hmm.. kalo kowang interested dgn pom2 aku, email je kat aku kat:

'keropol[at]yahoo[dot]com'

untuk keterangan lanjut hantar jer email kat aku
wassalam.

No comments: