Tuesday, December 08, 2009

rapi


Assalamualaikum..
aku letak gamba artis ni bukan n
ak promote dia tapi majalah rapi, majalah kesihatan, kecantikan dan penjagaan.
aku skang suka sangat baca buku ni sbb ada info yg menarik yg berkaitan dgn sains badan kita.
agak bestla, difikirkan, majalah ni syarak (mengikut aku aaa) cuma gamba dier jer. kat dalam majalah ni macam ada..
macam
  1. info kecantikan
  2. info diet
  3. kemusykilan
  4. resepi sihat
  5. tip kesihatan
  6. pengalaman pesakit
  7. info penyakit.
aku start suke buku ni bila nee-chan beli buku ni, aku nak tryla bacakan, agak 'tanoshi'
bile membaca. sbb ada banyak infoooooooo... aku paling suke info resepi sihat dan petua.
kadang2 biler aku baca buku ni aku dapat inffo yg x nah aku jumpa, nak kata majalah ni knowledge agak aaaa..
heehe dan dlm buku ni ada tips nak kurus dgn tips nak gemuk huhuhu..
memang best sbb yg bagi tips ni orang2 yg expert.
so kalo nak ketahui badan dan kesihatan korang sila, di sarankan baca buku ni... oo.. majalah ni sesuai untuk wanita dan juga lelaki.

No comments: