Friday, September 02, 2011

special post!

Image Detail

kali ni special ckit mungkin aku lambat x kisah nak kata aku kz (ketinggalan zaman) pon kata la... sat ja nak kac entri, aku nak ucap kan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ye la kot la aku wat salah kat hampa2 noe... aku dok cita sakan smpi lupa kalo aku wat salah papo kat blog terutama sekali ejaan dalam typing aku ni ha!! aku tau aku ni bkn insan sempurna hurmmm... buat org yg terlibat dalam cerita yang aku cerita secara langsung dan x langsung mintak maap noe!! ha!! ni... terutama skli cik perfect caliph noe... (aku dah mintak izin hang dahkan pasal nak post entri tu) ha lagi pon org yang ada aku cerita dlm blog ni aku dah minta izin kat depa dah nak masuk cita depa kat cni sorry noe kalau ada bhs aku terguris hati sapa2 aku harap ada la juga my pieces kasi hampa inspirasi noe.... hurmm... tu je la kot dari aku.

wassalam..

SORRY

No comments: